NOVOSTI VOLKSWAGENA
20.09.2018

Do premijere sa stilom – VW Touareg

Postoji li bolji način za predstaviti novi SUV model nego putovati put dugačak čak 16.500 kilometara od tvornice do predstavljanja? Novi model Touareg na predstavljanje u Pekingu došao je iz tvornice u Bratislavi te je tako prešao put duži od 16 tisuća kilometara i tako predstavio snagu, moć i pouzdanost koju ima u sebi.
Touareg

Volkswagen Touareg model je čija je proizvodnja započela 2002. godine. Prva generacija proizvodila se od 2002. do 2010. Godine kada u je u proizvodnju krenula druga generacija ovog modela.

Tako je došao red i na treću generaciju koja je krenula s proizvodnjom i uskoro se očekuje u prodaji.

Kako predstaviti novi model?

Kako predstaviti njegovu snagu?

Kako predstaviti njegovu pouzdanost u svim vremenskim uvjetima?

Pitanja su koja su bila pred timom Volkswagen stručnjaka.

Međutim, odgovor nije tako daleko.

Ako ste pratili dosadašnje podvige Volkswagena sigurno će vam biti poznato ime Rainer Zietlow.

Za one koji nisu upućeni, Rainer je stručnjak za vožnje dugačkim dionicama.

Stručnjak Rainer Zietlow i njegov tim vozili su s novim Touaregom 16.500 kilometara kroz ukupno jedanaest zemalja da bi stigli na premijeru u Peking

Postoji već nekoliko zanimljivih pothvata koje je već učinio sa svojim timom i vožnjom Touarega. Jedan takav pothvat je vožnja Panameričkom cestom od Ognjene zemlje sve do Aljaske što je trajalo jedanaest dana i sedamnaest sati. Zanimljiva je svakako i ruta „Russtralia“ koju je vozio od Melbournea do Sankt Petersburga. Ova tura trajala je sedamnaest dana i jedanaest sati. Svakako valja istaknuti i turu „Cape do Cape2.0“ koja je trajala devet dana i četiri sata, a prošla je sve od Južnoafričke Republike do Norveške. Posljednji pothvat koji je učinio s Touaregom bio je od Magdana (istočna Rusija) do Lisabona za šest dana i devet sati.

Impresivno, zar ne?

 

Sve ove ture pokazale su da je Touareg dobar, čvrst i pouzdan automobil.

No, kako predstaviti novi model?

Model koji je bolji od svih dosadašnjih, koji sa sobom donosi brojne inovacije i za kojeg kažu da je najmoćniji i najnapredniji Volkswagen ikada napravljen.

Pred takav model valjalo je staviti i pravi test.

Predstavljanje modela zakazano je bilo za Peking, a na put do Pekinga Zietlow je sa svojim timom krenuo iz Bratislave.

Bratislava je odabrana kao startna točka ove avanture iz razloga što se u Bratislavi nalazi tvornica u kojoj se Touareg proizvodi već 16 godina. Valja istaknuti i kako je od početka proizvodnje 2002. Godine iz tvornice izašlo gotovo milijun vozila.

Došlo je vrijeme da avantura započne.

Zietlow i njegov tim krenuli su na put dugačak više od 16.000 kilometara kroz zimske predjele Europe, ali i zaleđene dijelove Azije.

 

Svakodnevne rute, od kojih su pojedine bile duže i od čak 1.000 kilometara iziskivale su goleme napore od čovjeka, ali isto tako i od samoga automobila.

Stotine kilometara dnevno, velike oscilacije temperature u danu od čak -23 do +21 Celzijevih stupnjeva, različiti krajolici, različiti cestovni uvjeti.

U svim tim uvjetima Touareg se pokazao kao automobili na koji se možete osloniti jer kako se kaže „osjećao se kao kod kuće“ u svim uvjetima.

Možete li samo zamisliti kroz kakve sve jedinstvene krajobraze je prošao Touareg na ovom putovanju?

Snijegom prekriven Ural, zaleđeno Bajkalsko jezero, kazahstanske pustoši, mongolske planine i stepe te naposljetku preko unutrašnje Mongolije sve do Kine.

 

Put „Bratislava2Bejing“ trajao je 21 dan, prošao je kroz jedanaest zemalja (Slovačku, Austriju, Češku, Poljsku, Litvu, Latviju, Estoniju, Rusiju, Kazahstan, Mongoliju i Kinu) i nikoga nije ostavio ravnodušnim.

Rainer Zietlow je izjavio da su se novi Touareg i njegovi brojni sustavi potpore za vozača iskazali kao potpuno pouzdani i udobni suputnici te da je novi Volkswagen prikladan za dugačke dionice.

Što nas samo čeka u novom predstavljanju za nekoliko godina? Granice su postavljene visoko, a Volkswagen će ih sigurno doseći i redefinirati.

Volkswagen Touareg model je čija je proizvodnja započela 2002. godine. Prva generacija proizvodila se od 2002. do 2010. Godine kada u je u proizvodnju krenula druga generacija ovog modela.

Tako je došao red i na treću generaciju koja je krenula s proizvodnjom i uskoro se očekuje u prodaji.

Kako predstaviti novi model?

Kako predstaviti njegovu snagu?

Kako predstaviti njegovu pouzdanost u svim vremenskim uvjetima?

Pitanja su koja su bila pred timom Volkswagen stručnjaka.

Međutim, odgovor nije tako daleko.

Ako ste pratili dosadašnje podvige Volkswagena sigurno će vam biti poznato ime Rainer Zietlow.

Za one koji nisu upućeni, Rainer je stručnjak za vožnje dugačkim dionicama.

Stručnjak Rainer Zietlow i njegov tim vozili su s novim Touaregom 16.500 kilometara kroz ukupno jedanaest zemalja da bi stigli na premijeru u Peking

Postoji već nekoliko zanimljivih pothvata koje je već učinio sa svojim timom i vožnjom Touarega. Jedan takav pothvat je vožnja Panameričkom cestom od Ognjene zemlje sve do Aljaske što je trajalo jedanaest dana i sedamnaest sati. Zanimljiva je svakako i ruta „Russtralia“ koju je vozio od Melbournea do Sankt Petersburga. Ova tura trajala je sedamnaest dana i jedanaest sati. Svakako valja istaknuti i turu „Cape do Cape2.0“ koja je trajala devet dana i četiri sata, a prošla je sve od Južnoafričke Republike do Norveške. Posljednji pothvat koji je učinio s Touaregom bio je od Magdana (istočna Rusija) do Lisabona za šest dana i devet sati.

Impresivno, zar ne?

 

Sve ove ture pokazale su da je Touareg dobar, čvrst i pouzdan automobil.

No, kako predstaviti novi model?

Model koji je bolji od svih dosadašnjih, koji sa sobom donosi brojne inovacije i za kojeg kažu da je najmoćniji i najnapredniji Volkswagen ikada napravljen.

Pred takav model valjalo je staviti i pravi test.

Predstavljanje modela zakazano je bilo za Peking, a na put do Pekinga Zietlow je sa svojim timom krenuo iz Bratislave.

Bratislava je odabrana kao startna točka ove avanture iz razloga što se u Bratislavi nalazi tvornica u kojoj se Touareg proizvodi već 16 godina. Valja istaknuti i kako je od početka proizvodnje 2002. Godine iz tvornice izašlo gotovo milijun vozila.

Došlo je vrijeme da avantura započne.

Zietlow i njegov tim krenuli su na put dugačak više od 16.000 kilometara kroz zimske predjele Europe, ali i zaleđene dijelove Azije.

 

Svakodnevne rute, od kojih su pojedine bile duže i od čak 1.000 kilometara iziskivale su goleme napore od čovjeka, ali isto tako i od samoga automobila.

Stotine kilometara dnevno, velike oscilacije temperature u danu od čak -23 do +21 Celzijevih stupnjeva, različiti krajolici, različiti cestovni uvjeti.

U svim tim uvjetima Touareg se pokazao kao automobili na koji se možete osloniti jer kako se kaže „osjećao se kao kod kuće“ u svim uvjetima.

Možete li samo zamisliti kroz kakve sve jedinstvene krajobraze je prošao Touareg na ovom putovanju?

Snijegom prekriven Ural, zaleđeno Bajkalsko jezero, kazahstanske pustoši, mongolske planine i stepe te naposljetku preko unutrašnje Mongolije sve do Kine.

 

Put „Bratislava2Bejing“ trajao je 21 dan, prošao je kroz jedanaest zemalja (Slovačku, Austriju, Češku, Poljsku, Litvu, Latviju, Estoniju, Rusiju, Kazahstan, Mongoliju i Kinu) i nikoga nije ostavio ravnodušnim.

Rainer Zietlow je izjavio da su se novi Touareg i njegovi brojni sustavi potpore za vozača iskazali kao potpuno pouzdani i udobni suputnici te da je novi Volkswagen prikladan za dugačke dionice.

Što nas samo čeka u novom predstavljanju za nekoliko godina? Granice su postavljene visoko, a Volkswagen će ih sigurno doseći i redefinirati.